Blog

Ενημέρωση σχετικά με τον covid-19

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι παρακολουθούμε επισταμένως τις εξελίξεις σχετικά με τον ιό covid-19 και επειδή η ασφάλεια των καλεσμένων μας αλλά και των συνεργατών μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, προσαρμόζουμε τους κανόνες λειτουργίας του καταλύματος μας στα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα ως ακολούθως :

1. Σημαντικό για την υγεία μας και τους επισκέπτες μας η σωστή και συχνή πλύση ή απολύμανση των χεριών (σταθμοί απολύμανσης χεριών στην υποδοχή και στην αίθουσα πρωινού)

2. Νέα ώρα για το check in: 15:00 και το check out:11:00

3. Τήρηση αρχείου των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο , ώστε να είναι δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος covid 19 που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων (λόγοι προστασίας δημόσιας υγείας)

4. Αύξηση καθαρισμού και απολύμανσης στους κοινόχρηστους χώρους με έμφαση στην υποδοχή , τους ανελκυστήρες (εσωτερικά, εξωτερικά , κουμπιά), λαβές θηρών, κοινόχρηστα μπάνια και κλειδιά -κάρτες δωματίων,  καθώς και τήρηση αποστάσεων ασφαλείας με κατάλληλη επιδαπέδια σήμανση και αναδιάταξη των επίπλων (4 άτομα /10τμ,  1,5 απόσταση σε ουρά αναμονής για check in ή check out)

5. Συνίσταται η χρήση του ασανσέρ  μόνο για μεταφορά αποσκευών ή όπου κρίνεται αναγκαίο (ηλικιωμένοι, άτομα με κινητικά ή άλλα προβλήματα)

6. Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες

7. Συνίσταται η ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής (αποδοχή μετρητών σε εξαιρετικές περιπτώσεις)

8. Ο καθαρισμός των δωματίων και η απολύμανση γίνεται με προϊόντα που φέρουν έγκριση του ΕΟΦ (στην διάθεση του πελάτη εφόσον ζητηθεί).

  • Τα δωμάτια καθαρίζονται σχολαστικά, απολυμαίνονται και αερίζονται υποχρεωτικά 4 ώρες πριν την άφιξη νέου πελάτη (εφόσον έχει προηγηθεί άλλος πελάτης την προηγούμενη ημέρα).
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες στα έπιπλα των δωματίων καθαρίζονται με συσκευές ατμού, μετά από κάθε αναχώρηση.
  • Από τις ντουλάπες των δωματίων έχουν απομακρυνθεί επιπλέον μαξιλάρια και κουβέρτόρια, για λόγους υγιεινής και ασφαλούς φύλαξης (ο πελάτης μπορεί να απευθύνεται στην υποδοχή για οτιδήποτε από αυτά χρειάζεται)

9. Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών , παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη

10. Το πρωινό σερβίρεται στους πελάτες στην αίθουσα πρωινού αποκλειστικά από το προσωπικό του ξενοδοχείου. Όσοι πελάτες δεν δικαιούνται στην κράτησή τους πρωινό και επιθυμούν να έχουν αυτή την παροχή, θα πρέπει να το δηλώνουν υποχρεωτικά από την προηγούμενη μέρα (για αποφυγή συνωστισμού στην αίθουσα , λόγω μείωσης των καθισμάτων και τήρησης των αποστάσεων ασφαλείας) , διαφορετικά δεν θα μπορούν να έχουν αυτή την παροχή

11. Μέσα Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ), εφόσον ζητηθούν από τον πελάτη

Leave a Comment